Nu söker vi en Teamleader & Koordinator till Rahmqvist
Nu söker vi en Teamleader & Koordinator till Rahmqvist
Eric Rahmqvist AB är en internationell företagsgrupp bestående av nio varumärkesdivisioner och drygt 300 anställda. Rahmqvistgruppen utvecklar smarta produkter som hjälper våra kunder att arbeta effektivare och hälsosammare. Varje dag besöker vi genom våra olika varumärken hundratals företag runt om i Europa och gör människors jobb lite enklare, tryggare och roligare.
Huvudsakliga ansvarsområden
Som Teamleader och Koordinator på Rahmqvist säljsupport ansvarar du för att utforma och koordinera aktivitetsplaner och genomföra säljfrämjande aktiviteter, rekryteringsannonsering, tävlingar, premieringar och konferenser. Du utvecklar, effektiviserar rutiner och processer och är sammanhållande för vårt supportteam bestående av fyra personer. I dina arbetsuppgifter ingår att i alla led genomföra aktiviteter och ansvara för tidplaner, administration, koordination och uppföljning. I rollen assisterar du även försäljningschefen i det dagliga arbetet och är hela tiden ett stöd till Rahmqvists säljare.
Vi söker dig som är en stjärnadministratör som kan attrahera, engagera och lyfta säljteamet. Du har ett helhetsperspektiv men är samtidigt snabbfotad, operativ och relationsskapande.
Kvalifikationer
Tjänsten kräver 3-5 års erfarenhet från liknande tjänst som koordinator i en försäljningsorganisation. Du har dokumenterad erfarenhet av projektledning och koordinering. Det är mycket viktigt att du är effektiv, strukturerad och noggrann då arbetet kräver att du kan arbeta med flera aktiviter parallellt och samtidigt utforma långsiktiga aktivitesplaner.
Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, serviceminded, proaktiv, flexibel och har goda ledarskapsegenskaper. Du har humor, en positiv livssyn och vill arbeta i ett entreprenöriellt företag med högt tempo. Och inte minst, du har hjärtat på rätta stället.
Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt dock senast den 25 januari. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten kontakta Sense Talents, Annika Grundfors, annika@sensetalents.se