Marknadsansvarig till Ikano Bostad
Marknadsansvarig till Ikano Bostad
Vi söker ännu en Marknadsansvarig för våra bostads-, hyresrätts- och småhus-projekt i Stockholm. Du blir en del av Ikano Bostad, som utvecklar gamla och nya stadsdelar och skapar möjligheter för en bättre vardag genom att erbjuda hållbara och attraktiva boenden. Tillsammans kan vi åstadkomma något stort.
Skapa lösningar för bättre boenden – för individer och samhället
Som Marknadsansvarig är du en del av sälj- och marknadsavdelningen och du rapporterar till Försäljnings- och Marknadschefen i region Stockholm Söder.
Ditt övergripande ansvar är att ta fram marknadskommunikation som är målgruppsanpassad och måluppfyllande, samt följer och stärker vårt varumärke. Mer specifikt kommer du att leda och kvalitetssäkra produktion av både digitalt och tryckt marknadsföringsmaterial. Du samarbetar med säljledarna i gruppen, samt med vår förvaltningsavdelning som har hand om våra hyresgäster. I din roll fungerar du som rådgivare i planering av marknadsföringsinsatser och är länken mellan säljavdelningen, förvaltning och vår Inhousebyrå, samt andra externa byråer och leverantörer. Arbetet innehåller även upprättande av tidsplaner, beställning av marknadsföringsmaterial, korrekturläsning, leveransbevakning, mediabokning och fakturahantering.
Vi erbjuder dig
Du blir en del av ett värderingsstyrt företag, där du får chansen att bidra till vår utveckling. Du får utmana gränser och påverka ditt dagliga arbete. Det och mycket mer gör du i en varm och öppen kultur där vi lever våra värderingar samt arbetar hårt, långsiktigt och har roligt tillsammans. En arbetsmiljö där vi skapar möjligheter och vågar utveckla – både oss själva och sättet vi jobbar på.
Är du rätt för Ikano?
Vi ser gärna att du har:
- Högskoleutbildning inom kommunikation/marknadsföring.
- Minst 3 års erfarenhet från liknande tjänst/arbetsuppgifter.
Arbetslivserfarenhet från bostadsbranschen är meriterande men för oss är dina personliga egenskaper viktigast. Du är utvecklingsorienterad samtidigt som du är strukturerad och noggrann. Det är också viktigt att du är jordnära, nyfiken och att du trivs med att arbeta tillsammans med människor med olika bakgrund och perspektiv. Om du även skulle beskriva dig som en kommunikativ, kundfokuserad och affärsmässig person, då kan det vara dig vi söker.
Bli en del av oss – tillsammans kan vi skapa något ännu bättre.
Du blir inhyrd som konsult via Sense Talents men med chans till tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Skicka din ansökan till via länken nedan. Mer information om tjänsten kan ges av Lotta Köhler, Sense Talents, via e-post lotta.kohler@sensetalents.se.